5 Mayıs 2013 Pazar

Renkli Rimel Denemeyenlere buyurun öneriler .. Yazın Renkli Rimel Makyajda ki doğru tercih ^.^

Bildiğiniz gibi bu senenin modası renkli eyeliner ve renkli rimellerden oluşmakta.. Renkli eyeliner ve renkli rimel bence de artık popilerliği artmalı ve çok sık neredeyse her markada çeşitlerini rahatça bulmamızı sağlayacağı cinsten yayılmalıydı ve şuan hızla yayılıyor (SONUNDA )

Bugün gittiğim Emirgan korosundaki piknikteki benimde tercihim renkli rimelden yanaydı ve gerçekten çok doğru bir karar verdiğimi düşünüyorum :)
Sizde bakın bakalım benim gibi düşünecek misiniz :)

Benim kullandığım rimel Pastel Waterproof Color ..
Memnuniyetimi sorarsanız bayılıyorum ben bu rimeli
kullanmaya.Çünkü isteseniz de çıkaramayacağınız ancak makyaj
temizleyicisiyle çıkan bir rimel :)
Yemin ederim benden daha inatçı ^.^

PASTEL WATERPROOF COLOR renk seçenekleri ..
Benim kullandığım 102 Mavi..
Kampanyadan 7 TL'ye almıştım ama şimdi
 15 TL'ymiş fiyatı malesef :)
  






Kolay Gelsin hanımlar ^.^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder