20 Mayıs 2013 Pazartesi

İLKER BALKAN - TUFANDA AŞK EZGİLERİ YORUMUM


KİTAP YORUMUM
İnanın ben bile şuan bu yorumu nasıl yazdığıma hayret ediyorum .Çünkü tarzım mıydı ? sorusunun cevabını kitap sayesinde bulamıyorum . Kitap şuan en ihtiyacım olan inancını kaybettiğim aşkın güzel kelime ve cümlelerle benim yeniden hatırlamamı sağladı. Yazarın anlatım şeklinden dolayıda sanki benim için yazmış hissi uyandırmadı d
eğil. Çünkü kitabın her sayfasında kendinize ait bir cümle bulabileceğinize eminim. Kitaptaki bir anda anlatılan Nevenbeli hikayesi de gerçekten okunasıydı . Cidden etkilendim . Yine aynı düşüncedeyim Türk yazarlarda ciddi bir yabancı kitaplardan esinti var ama Tufanda Aşk Ezgileri okuduğum farklı tarz ve farklı konuya aitti. Beğenilerimin ve beklentilerim üstündeydi. 125 sayfa olan kitaptan 125 alıntı paylaşabilirim 
Alıntı için TIKLAYINIZ EFENDİM :) öyle güzel cümlelerle süslü ki bir kaçını ezberledim bile ..Altın Bilek Yayınlarından okuduğum ikinci kitap ve şuan ikisinin de benim beğenilerimi kazandı. Kitap görseli ve kitap kalitesi , yazı boyutları aklınıza kitapla ilgili gelen her detay kusursuzdu . Yazar İlker Balkana başarılar diliyorum. Herkese kitabı tavsiye ediyorum ..

İlker Balkanın diğer kitabı UMUT , KADIN VE KRİSTAL GÜL kitabının 1.bölümünü buradan okuyabilirsiniz :)
OKUMAK İÇİN TIKLAYINIZ :)


Keyifli okumalarrrrrrr ^.^

4 yorum:

  1. Merhabalar,

    Size ulaşabileceğimiz bir mail adresiniz var mı?

    YanıtlaSil