14 Ağustos 2013 Çarşamba

Bahar tüm hücrelerime işlemiş olabilir ama ben tam Sonbahar ruhluyum :)


Ruh halinin insan hayatında giyinişine, konuşmasına , hareketlerine ve hatta okuduğu kitaba kadar etki ettiğini duymuştum ama sanırım ben biraz abarttım :)
Ruh halim Sonbahar ve Sonbahar ellerimde..
Yapımı yine çok kolay olan bu nail art çalışmamı yine aşama aşama anlatmadan önce bitmiş hali işte karşınızda :)




Şimdi Gelelim bu Sonbahar havası nailartımızın nasıl yapıldığına :)

1.Aşama

Sarı renk oje ve yeşil renk oje kullanmayı tercih ettim ve tırnağımın bir kısmına sarı bir kısmına yeşil ojeyi sürdüm.

Ojeler : Golden Rose - Paris - 209 Sarı
Golden Rose- Rich Color - 36 Yeşil


2.Aşama

Flormar  nail art siyah ojesiyle tam ortalarına gelecek şekilde düz bir çizği çektim. 


3.Aşama

Yaprak görünümü verebilmesi için kenarlara da göz kararı çizgiler çektim nail art ojemle.. 


Sonuç :)















Kolay Gelsin Şimdiden :)

Umarım şu güzel yaz ayı bitmeden benim ruh halim düzelir ve artık cıvıl cıvıl bir şeyler yapabilirim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder