9 Mayıs 2013 Perşembe

Aımee Carter - Tanrıça Serisinin ilk kitabı Yorumum..


Kitap hakkında öyle çok şey söyleyebilirim ki ama sanırım duygularımı kelimelere dökemem..
Ama bir ''En '' sınırı çekersem kendime okuduğum EN İYİ FANTASTİKLER DEN BiRİSİ diyebilirim.

Kitap @Ephesus Yayınlarından çıktı ve bence harika bir seri seçmişler .. Kapakların orjinal olmasıda (+) puan ^.^


Tanrılar Alemine hoşgeldiniz.. Burada 

Zeus , Hera , Poseıdon , Demeter , Hestia , Ares , Afrodit , Hermes , Athena , Apollo , Artemis , Hephaestus , Dıonysus ve HADES <3

var..

Anlayacağınız mitolojik bir Cennettesiniz ve büyülenmeye hazır olun ^.^


İşte kitabımızın kapağı 




Benim Tanrıça için yorumumm..

Kitap muhteşem ötesi bir fantastikti.. Uzun zamandır historicale öyle bir kapıldım ki hiçbir fantastik hoşuma gitmiyordu ta ki  Tanrıça kitabını okuyana kadar :) şuan beni mahvetti diyebilirim..Bu hafta Ephesus yayınları kitapları haftam olsun dedim ayy ne güzel demişim diyorum şuan kendime... Uzun zamandır hiç bu kadar keyifle kitap okumadım .. Ephesus fantastikte gerçekten benim favorim oldu .. Tanrıça gibi birçok kitap çıkmasını ve bu yazardan da kopmamalarını rica ediyorum :)) 

Hayır öyle bir hale geldim ki bunun konusunu bile anlatamam , anlatsam her satırını yazmak isterim detay veririm diye korkuyorum ama şöyle azıcık değineyim 
Kate annesine bakan fedakar ve coooook iyi kalpli bir kızdır .. Annesinin hastalığının son zamanlarında Eden adında bir kasabaya taşınırlar ve Kate burada lise hayatına devam eder okula başladığında Ava , Dylan ve James'le tanışır ve sıkı dost olurlar yada Kate böyle zanneder.. Ava ve Dylan sevgilidir ve Dylan'ın Kate karşı ilgisi Ava'da kıskançlığın yaşanmasına neden olur.. Ve Kate'i korkutmak içim yaptığı bir şaka Ava'nın ölümüne sebep olur .. Kate ne yapacağını şaşırmış bir haldedir ve birden karşısında beliren Henry'nin sunduğu yardıma mecburen evet der ve hayatı o andan itibaren tamamen değişir. Ava'nın hayatına karşı Henry'nin Tanrıçası Ölüler diyarının Kraliçesi olacaktı ?
Sizce Kate bu teklifi kabul eder mi ?
Aslında Henry kim ? Aslında Dylan kim ? Aslında KATE kim ? :)

Cevap kitabın sonunda ve ben kitabın sonunda aynen bu adam gibi kaldım :)




Kitap muhteşemdi gerçekten anlatıp kitabı bozmaktan korkuyorum Mükemmel çeviri mükemmel konu ve mükemmel uyum diye buna denir herhalde ..
  

Tavsiye ne kelime resmen ŞİDDETLE ÖNERİYORUM..

Kitaptan alıntı
1.Alıntı

"Çünkü sınavların sonucunda bahşedilecek ödül herhangi birine öylece verebileceğimiz bir şey değil. Bunu kaldırabileceğinden emin olmalıyız." 

"O nedir?" 
"Ölümsüzlük."


2.Alıntı


Henry dudaklarını alnıma bastırdı.Bu o kadar yalın bir öpücüktü ki bana adamakıllı veda edip etmeyeceğini düşünmeye başlamıştım. Muhtemelen etmeyecekti. En azından annem bizi izlerken.
''Döndüğünde seni bekliyor olacağım'' dedi.''Ve seni seviyorum.''
Bu kez bunu hayal etmemiştim. Gerçekten beni sevdiğini söylemişti. Bir sınav, bahis ya da mecburiyetten değil. Bunu gerçekten söylemek istediği için. İçimde bir şeyler kabardı ve kendimi patlayacak gibi hissettim ..''Bende seni seviyorum .''
Bu noktadan sonra Henry yüzümün gözyaşı ve makyaja bulanmış olmasını önemsemedi ve beni tutkuyla öptü.


Ephesus Yayınları kitaplarını tanımanız için videoyu izlemenizi tavsiye ederim :)



Okumayan bir kişi kalmasın diye ^:^
KEYiFLİ OKUMALAR :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder