7 Eylül 2013 Cumartesi

“İstanbul-Gyengju Dünya Kültür Expo 2013” Gezdim ve gördüm. Kore severlere kesinlikle bir Cennet niteliginde :)


31 Ağustos - 22 Eylül tarihleri arasında  Güney Kore Devleti ve İstanbul Büyükşehir Belediyesi’nin ortak çalışması ile İstanbul’da “İstanbul-Gyengju Dünya Kültür Expo 2013” etkinliği organize ediliyor.  Etkinlik bir kültür fuarı şeklinde gerçekleşmektedir. 
Herkesin görmesi gereken eşsiz bir Kültürel Etkinlik olduğunu düşünüyorum :)

İstanbul \ Sultanahmette karşınıza ilk bu harika manzara çıkınca ilk bir inanamıyorsunuz ama EVET ! dogru yerdesiniz içerisi Kore Fanları ve Korelilerle dolu ..




Bu bölümdeki ben Kore Historical Dramanın ünlü aktörüyle olan resmim :)

İçeriden bir kaç manzara ve sonra benim HANBOK (Kore geleneksel kıyafet maceram :) )


Korelilerin o ''Immmmm '' diye yedikleri uzun uçlu bizim dondurma kaşıklarımıza benzeyen pilav kaşıklarını görünce mutluluktan aglayabilirdim :)










Teyze bir hararetle Dukbokki yapıyordu ee denemeden durur muyum ? :)

İtiraf ediyorum naylon yiyormuş hissi yaşadım . Kimbap ve kimchi ile Kore mutfagıyla tanışan ben hiç begenmedim desem yeridir :)  




Hemen yanda ki Ramenlere koştum. Eee bir hararetle Ramen hazırlattım ama Dukbokki'nin tadı öyle etkilemişti ki yiyemedim ki :( 




Veeee.. İşte İşin En Eglenceli Kısmı Ben HANBOK giyindimmm :)
Yaklaşık 35 dakika sırada beklememin sonucunda başardım :)


 






 Aldığım Kartpostallar :)


Vee.. Böylece gezim bitmiş bulunuyor . Hafızamda kalanlar ise tabiki Hanbok giyinişim , Tanıştıgım Koreli bayanla (Ramen yedigim resimde görüdügünüz) ucun kahkahalarla olan dialogum , Sayısız kore fanları , kendi kendilerine Korece ögrenip gelen 16 -25 yaş arası grupların oradaki Korelilerde olan iletişimi .. :)
Anlayacagınız harika bir ortam görmenizi tavsiye ederim :)

Şimdiden Keyifli Gezmeler :)


2 yorum: