10 Ağustos 2013 Cumartesi

Prensesimin elleri ve Benim ellerim Bayram için süslendi :)


Benim sevgili kuzenim Elif Naz daha 8 yaşında ama tam bir oje delisi diye tanınır . Sanırım bu huyu ile benim yegenim olduğunu ispatlıyor .Çünkü daha 3 yaşındayken yemegimi bile ojelerin arasında yiyen bir çocukmuşum :)


Eee! Bayram gelince süslenmemek olmaz diye aldım Elif Naz'ı da süsledim bizi :)

Sonuç :)




Maşallah benim Prensesime ^.^
Elif Naz'ımın Elleri yumuduk yumuduk tam ısır beni derken böyle süslenince daha da bir ye beni dedi :)


Tekrar Maşallahhh ^.^
Net Görünmediğini Düşündüğüm Benim Tırnaklarım :)







Bu da resimlerin tamamının gif hali :)




Ve
Bayram böylece bitti :)

Gelecek bayramlarda bu neşe ve bol süs ile geçmesi dileğiyle :)

Kolay Gelsin Hanımlar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder