24 Haziran 2013 Pazartesi

Sen Olmadan Asla - Rose Wagner Kitap Yorumum.. Duymadığım yayınevininin hiç bir yerde bilgisi olmayan kitabı..




İnanın şuan yorumlarken bile zorlanacağım bu kitabı .. Acaba yine bir kitap hilesiyle mi karşı karşıyayım bilmiyorum .. Yayınevini ve kitaplarını hiç duymadım ki yayınevi zaten ortalıkta yok internette ise kitapları hep eski .. Kapağını beğenerek aldığım bir kitap Sen Olmadan Asla ve sanırım bir daha böyle hatalar yapmayacağım. 2 saat içerisinde bitirdim ama olsa da olur olmasa da olur diyeceğim İLK kitap .

 
Her kitabı severim sevecek illaki bir özellik bulurum ama sanırım bu kitap çok fazla mı basitti ? Hele hele hele son sayfa da kitabın seri olduğunu anlamamın etkisinin de oluduğunu söyleyebilirim eleştirimde. İnsan yazar dimi kitabın arkasına seridir diye ama yazılmamıştı hata üzerine hatalar. 

Kitap cidden kaliteli bir çeviri ve kaliteli bir editör elinden geçmişti su gibi ilerledi ama benim begenilerimi tam kazandığını söyleyemem . 

Lacy için kitabın arkasında orta halli bir ailenin kızı yazıyor ama hanımefendimizin odası ayrı ayrı tam 9 odaya açılıyor bunu da anlamış degilim :) Neyse kızımız yeni bir kasabaya taşınıyor ve taşındığı hafta başına gelmeyen kalmıyor. Sınıfındaki arkadaşlarıyla tanışıyor Austen adındaki çocukla yakınlaşıyorlar ama gel gör ki bu Austen 'in tek derdi akrabası olan Kayden'in kraliçesini bulmaya yardım ediyordu. Austen ve Kayden vampirdiler ve Kayden geleceğin kralıydı . İnsan soyundan gelmiş seçilmiş aşkını bekliyordu sabırla ve Lacy seçilmiş olandı. Lacyle karşılaştıgının ertesi günü vampir edip kızı alıp götürmesin mi vampirler ülkesine :) Kız tabi aglıyor annemi babamı istiyorum diye Kayden de düğün hediyesi olarak annesi babasınıda vampir ediyor ama bunu bildiğimiz ısırma yöntemiyle değil KUTSAL KAN ile yapıyor bunu duyan Drakula sinirleniyor Çünkü kutsal kanı kendi içmek istiyor . Tabi aralarında savaş başlıyor. Lacy ve Kayden hemen evleniyor ve taç giyme töreninde Drakula geliyor ama yanlız değil Lacy'nin en iyi arkadaşıyla Lacy arkadaşını öldürüyor ama Drakula kaçıyor..
Ve kitap burda bitiyor tabi Bende 
 

Okumak isteyenleri etkilemekte istemiyorum siz begenebilirsinizde :)


Bu da kitabın içi ben içinin değişikliğini çok begendim hala da bu konuda fikrim net güzeldi :)

Keyifle okumanızı Dilerim. 

12 yorum:

  1. Lacy, Kayden diye arattım da online bir hikaye çıktı. Blood Covered Candy diye. Çok merak ettim o mu :D Hikaye sıkmasa sorun değil de görürsem uzak duracağım zaten yayınevine karşı şüpheliyim (:

    YanıtlaSil
  2. olabilir ki büyük ihtimal o .. benim kitapcım aradı yayın evini kitaplarınızdan toptan almak istiyorum diye adam resmen satmadı.Bende şuphelendim kesin bisey var .s

    YanıtlaSil
  3. olabilir ki büyük ihtimal o .. benim kitapcım aradı yayın evini kitaplarınızdan toptan almak istiyorum diye adam resmen satmadı.Bende şuphelendim kesin bisey var .s

    YanıtlaSil
  4. ilgi çekici gözüküyor..

    YanıtlaSil
  5. Kitap çok güzel 1 günde bitirdim tavsiye ederim park shin hye :D <3

    YanıtlaSil
  6. çoook güzel ... kayden <3 bayıldım kitaba sanki vampir olmak istedim normalde pek kitap okumam ama bunu hemen bitirdim ne arasan var akş macera merak bazı yerlerinde 14 yaş üzeri şeyler var ama olsun tavsiye ederim... çok güzel :)

    YanıtlaSil
  7. bn kayden i tanımadan aşık oldum resmen ya gerçekten :) saten vampirleri çook havalı buluyorum ama lacy şımarık bir kızdı bu kayden varya vampir bir koreli olsa ve de gerçek olsa ne de güzel olurdu şu lacy nin yerinde olmak isteyen kim bilir kaç kişi vardır :)

    bu arada admin sen KOREFANI mısın ??

    YanıtlaSil
  8. ya bu serının 2. si cıkmadımı

    YanıtlaSil
  9. serinin 2.si varmı ya kitap çok güzel fakat kapakla içi bağdaşmıyo bu arada kaydene aşık olasım geldi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok merak ettim gerçekten bulabildiniz mi var mıymıs devamı?

      Sil
  10. mükemmel bi kitapp 3. kez okuyuşum :D

    YanıtlaSil
  11. Kitap bende var dun A101 den 3 tl ye aldimm seriyissss

    YanıtlaSil