12 Ağustos 2013 Pazartesi

YAPIMI KOLAY KENDİSİ OLAY ^.^



Başlıkta da yazdığım gibi gerçekten yapımı çok kolay olan bu nail art çalışmamı gerçekten çok beğendim ve büyük hevesle bu postu yazıyorum :)

Sonuçu görelim ve yapım aşamalarına geçelim :)




Peki ben bu nail artı nasıl yaptım ?

1.Aşama

Ben tırnak güçlendiricisi olarak Kalyon kullanıyorum . 1 kat kalyon ve üzerine Golden Rose paris serisi 02 kodlu 
Parlak Beyaz sürdüm . Siz tercih ettiğiniz açık renkte bir ojeyi sürebilirsiniz.



2.Aşama

Far Fırçasının ucuna koyu tonu Essence Color & Go -Turuncu ve alt kısma daAlix Avien (malesef Alix'in kodları yok .) krem rengini sürdüm. 




3.Aşama

Oje sürülen far fırçası ucunu tırnagınızın ucuna dogru sürün. 




4.Aşama
Flormar Nail Art Fırcasıyla çizgisel formlar verebilirsiniz .Ben böyle şekiller verdim


Sonuç 







Malzemeleri Görelim :)


Kolay Gelsin :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder