13 Nisan 2013 Cumartesi

Heidi Betts Üçlemesi

Beni benden alan ve hala yeri ayrı olan Aşkın, Tutkunun ve Kalemin birleşmesiyle oluşan harika bir ÜÇLEME !!

Üçleme ama tek tek okuyabileceğiniz de bir kitap ama Kördüğümü okuyup yarıda bırakanı görmedim :)


Kitap hakkında görüşüm mü ? Vaaooooooovvv.

Kitap Kapaklarını inceleyelim ve sonra yorumuma gelelim :)
Ephesus ile çıkan kapaklar orjinaldan daha güzel ve karakterlere benzer benceee



Orjinal Kapakları kitabın
Siz karar verin :)

ŞİMDİ SIRA BENİM YORUMUMDA 

Kördüğüm kitabı için yorumum
Nasıl bitti? neden bitti ? bitmeseydii :(
Uzun zamandır okuduğum en keyifli ve komik kitaplar arasına girdi Kördüğüm. Kitabın ilk 100 sayfası neredeyse aralıksız güldüm. '' Ronnie tam bir çılgın ya '' demekten kendimi alamadım ki şuan mesleğimi bırakıp köşe yazarlığını düşünmeye bile başladım:)

Kitabımız seri bir kitap ama öyle off seriye başlanırmı demeyin bu seriye başlanır :) Dylan ile Ronnie'nin o köşe yazılarında kapışmaları ve birbirlerine zor şeyler yaptırmaları mükemmeldi. Yazarın farklı bir ufku var çünkü okuduğum en farklı tarz kitaplardandı. Örgü örmek ve köşe yazarlığı ancak böyle bağlanılabilirdi:) Yorum yazmakta zorlanıyorum çünkü kitabı anlatmış olacağımdan korkuyorum :)

Dylan var ya o Dylan beni mahvetti :) Nasıl bir adamsın sen DYLANNNNNN <3
Dylan Sahnelerini okurken bu kız gibi olmamak elde degil :)


Seviyor Sevmiyor kitabı için Yorumum 
Jenna ve Gage'nin aşkını daha beğendiğimi belirtmek isterim .. Bunun nedeni ise çoğunlukla etrafımızda olan bir konu üzerinde gerekli esprili yaklaşımlarla yumuşatılıp sunulmasıydı. Gage kesinlikle harika bir adamdı Jenna'yı bu kadar sevmesi ve mesleğinden dolayı kendi hayatını hiçe sayması takdirlikti ..Serinin ilk kitabını beğenip devamını getirdim ve şuan iyi ki diyorum çünkü Seviyor Sevmiyor bence ilk kitaptan bin kat daha güzeldi.. Bu kitabı anlatmak için 10 üzerinden puan versem kesinlikle 10/10 derim .. Sadece bir kaç saatte okuyacak kadar beni kendine bağladı ben ki hiç bir kitabı öyle soluksuz kolay kolay okumam ..:))


Kitabımızın konusunda Jenna ve Gage yeni boşanmış bir çifttir ve boşanma sebepleri de Jenna'nın çocuk sahibi olmak istemesi ve Gage'nin evlendikten sonra bu fikirden soğumasıdır.. Jenna Gage'den başka bir adamdan çocuk sahibi olmak istemez bu yüzden arkadaşlarıyla beraber bir plan bulur (Bu plan beni gülmekten öldürmüştü ) .. Gage'nin bu plandan tepkileri ise gülmekten yerlere yatıracak cinstendi ..Hele Jenna'ya BENİ KULLANDIN diye bağırması ay hatırladıkça gülüyorum .:)) Gage 'in çocuk istememe nedenini duyunca helal olsun bee dedim gerçekten adam çok düşünceliydi..

Şimdi sırada Zack ve Grace hikayesi var bakalım her kitap bir öncekinden d
aha güzel bir hal alıyor sanırım Zack ve Grace bomba gibi olacak ..

Ve Bir Yumak Aşk kitabının yorumu ..

Malesef yok :) Niçin mi ? Çünkü bu kitap yazın gideceğim tatilde sahili mi süslemeli . Keyifli kitap okumayalı çok uzun zaman oldu kış bana depresif bir hal bıraktı ve bu ruh halinden kurtaracak tek kitap Bir yumak Aşk :)


OKUYUN OKUYUN OKUYUN !!:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder