4 Nisan 2013 Perşembe

Bugün Nemesis Yayınları'nın iki harika kitabını almış bulunuyorum :)

     


   Karşınızda İskoçyalı'nın Aşkı 
Neden İskoçyalı'nın aşkını aldım ? 





Öncelikle kitap hakkında gelen yorumlar ilgimi çekti ve bende günden güne bir merak uyandı . Kitapçıda sadece kafa dağıtmak için gezmeyi planlarken yine her zamanki gibi oranın atmosferine kapılıp 2 tane Nemesis kitabıyla çıktım :) Pişman mıyım ? Sanırım beni bu aldığım iki kitap utandırmayacak. Havaların güzelleşmesiyle kışın okuduğum kitapları unutturacak kitaplar olmasını diliyorum :)

Kitabın Konusuyla başlayalım ;
Leydi Aila Graham, kendini kiliseye adamıştır. Ancak erkek kardeşi öldürülünce, topraklarını koruyacak bir erkeğin aileye katılmasını sağlamak için, babası tarafından evlenmeye zorlanır.

Padyn MacLaren, İngilizlere karşı giriştiği savaştan, kendisi gibi yorgun düşmüş bir grup adamıyla birlikte döndüğünde klanını ve topraklarını darmadağın bir halde bulur. Klanına yeniden güç kazandırmak için Ailaya kalan mirasa ihtiyacı vardır. 

Ailanın babası, kızını Padyn MacLaren ile evlendirecek ve topraklarını koruması için ihtiyaç duyduğu savaşçı güçlere kavuşacaktır.

Pady MacLaren ise Ailayla evlenerek, klanı için ihtiyaç duyduğu topraklara ve zenginliğe kavuşacaktır.

Peki ya Aila? Kendine çizdiği yoldan sapmasına neden olan evlilik, onun hayatına neler getirecektir?


"Amanda Forester, mükemmel hikâye anlatıcılığı ile Ortaçağ İskoç romanlarına yepyeni bir coşku getiriyor."

Geri Russell













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder