21 Nisan 2013 Pazar

Buna BA-YI-LA-CAK-SI-NIZ !! :)

             Geçen gittiğim alışverişte satıcı bayanın hangi ara beni ikna edip aldırdığını hatırlamadığım hazır nail artlarıma dün ''Merhaba '' dedim .
Kalıcılığına hiç inanmadığım bu yapışkanlı nail'ler şuan 3.günlerine giriyorlar benimle.
Garanti olsun diye bu zamana kadar postu erteledim ama daha dayanamayacağım:)
Flormar'a ait ve 3 TL olan bu nail artların bir dolu rengi ve modeli mevcut kullanımı ve yapışma süresi de bir harika .
Yapıştırmadan önce şeffaf bir oje sürüp kurumasını beklemeden hemen naili yapıştırmanız gerekir.
Bir kaç saniye tırnağınıza oturması için tırnak etrafına bastırın ki daha iyi dursun :) 
İşte benim nailleri yapıştırmış halim :)


Naillerin kesilmiş hali :) 



Nailerimle bugün kuzenimin doğum günü partisindeydik :)


Güneşte de bir ayrı güzel parlıyor :)





Tavsiye ediyorum hele hele çalışan bayanlar için hayat kurtarır bence .
Ben banyo yaptım, bulaşık yıkadım , yemek dahi yaptım hiçbir bozulma göstermedi.

Denemenizi tavsiye ederim :)

Bozulursa sanırım bu kadın gibi olurum :)


Kolay Gelsin Hanımlar :)

3 yorum: