3 Nisan 2013 Çarşamba

Guillaume Musso- Kağıt Kız kitabının masalsı etkisine masalsı yorum ..!!


   Şimdi sıra tüm ön yargılarımla başladığım Guillaume Musso 'ya ait Kağıt kız kitabının yorumunda..

Kitap hakkında öyle içimde fırtınalar var ki ne anlatmaya benim gücüm yeter nede kelime dağarcığım . Ben böylesi soluksuz bir kurgu ile karşılaşmadım..

     


















Kitap kapağı olarak ilk bu görselle karşılaştım ve doğruyu söylemek gerekirse tüm beğenilerimi kazandı ancak Doğan Kitap ile çıkan Musso- Kağıt Kız kitap görselinde de bir ayrı hava olduğu da tartışılmaz bir gerçek..

Kitabın etkisinin hala sürdüğünü itiraf etmeliyim ve inanın cümlelerimi nasıl toparlayıp anlatacağımı dahi bilemiyorum ama artık konuya girme zamanı geldi:)

Doğan Kitapta yayınlanan tanıtım videosu (ETKİLEYİCİ..)


Kitap Hakkında:

Kitapları dünyada 10 milyonun üstünde satılan ve 33 dile çevrilen Fransa’nın en çok satan yazarı Musso’dan soluk soluğa okuyacağınız sıra dışı bir roman…

“Fırtınalı bir gecenin ortasında, sırılsıklam ve çırılçıplak, terasımda belirdi.
- Nerden çıktınız siz?
- Düştüm.
- Nereden düştünüz?
- Kitabınızdan düştüm. Hikâyenizden düştüm yani!”

İlham perisini kaybeden ünlü yazar Tom Boyd’un hayatına aniden, romanlarının kahramanı Billie girer.
Billie güzeldir, umutsuzdur ve eğer Tom yazmayı bırakırsa ölecektir.

Yaşamın yalnızca bir romana bağlı olmasına dair canlı ve etkileyici bir serüven.
Basından
“Son derece başarılı bir olay örgüsü ve öngörülemeyen bir final.” Le Figaro Littéraire
“Sıradışı bir hayal gücüyle Musso son sayfaya kadar heyecanı koruyor.”
Direct soir

“Elinizden bırakamayacağınız büyüleyici, lezzetli ve sıradışı bir roman.”
France Dimanche

Şimdi geldi benim kendi YORUMUM  ..^.^
Kitap Limanı Facebook sayfamda uzun tanıtımlardan sonra geldik şimdi detaylı yorum kısmına . Kitap kesinlikle tüm övgü ve iltifatı hak ediyor. Hiç bir yazarda görmediğim bir kaliteyle yazılmış ince bir kalem Guıllaume Musso'da ki ..

Konu olarak ilk zamanlar fantastik diye düşündüğüm kitabın sonunda ''aaaaa'' diye şaşırdığım aslında fantastik olmayan bir kitaptı. Kitabın sonunu ilk sayfada tahmin etmeme rağmen yazar öyle bir hale getirdi ki '' yok bunun sonu böyle olmayacak vazgeçtim '' dediğimi kabul etmeliyim. Kitapta harika bir dostluk ve harika bir aşk var. Aslında böyle aşktan boğulmuyorsunuz Çünkü kitaptan fırlamış bir kız var ortada :)

Kitabın en sevdiğim sayfaları 100. sayfadan sonrası.Soluksuz nefes almadan en fazla 4 saatlik zamanı olan bir kitap okuyucuyu öyle bir etkisine alıyor ki bitmesin bitmesin diye ağlayabilirsiniz bile. 
Kitap Limanı Facebook sayfamda paylaştığım alıntılar; 




Tavsiye edilmeyecek bir kitap degil ki eger Musso ile tanışmadıysanız çok şey kaybettiğinizi söyleyebilirim. Şahsen şuan tüm kitaplarını okumayı düşünüyorum.

Şimdiden keyifli okumalar ^.^


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder