29 Temmuz 2013 Pazartesi

Bu yaz kullandığım ojelerde favorim..


Koyu renk ojeyi o kadar özledim ki ne yapsam da yazın koyu renk ojeyi uydurabilsem dedim :)
Sonuç karşınızda ve ben bu sonuca bayıldım..


Otobüste bu fotografı çekerken bir kız ile dialogum..
''Yaa ne harika olmuş bende acaba cekebilir miyim resmini sonra yapmak istiyorum ?''
''Bence şöyle yapalım ben sana blog adresimi söyleyeyim sen oradan tüm resimlere ulaş ''
''vayyy bloger mısın senn ?''
''Evet''
''Çok havalı .. Hemen adresi söyle üye olmalıyım.''



Sonuç : Şuan ismini vermek istemiyorum ama kendisi üyem :)
Bu resimler özellikle senin için de ^.^




Kitap : Delidolu yayınları 'na aittir.. İsmi Candor ..
Ve Müthiş bir kitap..
Kitabın arkasında da yazdığı gibi ''Farklı Olmak Çaba Gerektirir.''
Ee bizde fark yaratalım artık :)
Düz ojeyi herkes sürüyor :)




Kullanılan ojeler : Golden Rose: 245
                                                236




Kullanılan ojeler : Flormar : 313
                                           402


Unutmayın bayanlar hep söylüyorum yine söylüyorum ..

Bakımlı olduğunuz sürece güzelsiniz ^.^


2 yorum:

  1. Baya geliştirdin kendini sen bu oje isinde:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha neler var eklencek posta :-) yakında.. :-)

      Sil