26 Haziran 2015 Cuma

KİTAP GURMELERİ BLOG TUR MÜRŞİDE TOSLAK I YASAK CENNET ÖN OKUMASINA HOŞGELDİNİZ *.*

Merhaba ;
Kitaplara uzun bir ara verdikten sonra zevkle takip ettiğim Kitap Gurmeleri 'ne bende dahil oldum :)
Hoşgeldim hoşbuldum
Neden mi Kitap Gurmeleri ?
* Bir blogger'ın amacı sırf tur yaptığı için övgüler vermek degil objektif olup okuru yönlendirmektir.
*Kendi güleryüzünü yorumunda da yansıtabilmektir.
ve
*En güncel kitaplar onun dışında da en  merak edilenleri toplamak dışında okuyup gerçekten övgü hak eden kitapları da tanıtmaktır.

O halde yeni yorumlar , yeni turlar ve tanıtımlar için beni ve grubumuzu takip etmeyi sakın bırakmayın :)
İlk Tur'um beni yalnız bırakmayın :)




1 yorum:

  1. Merhaba, turun hayırlı olsun. ^^
    Seni bir mime etiketledim, umarım yaparsın. ^^
    http://kitapgibisevilesi.blogspot.com.tr/2015/06/o-mu-bu-mu-konu-kitap-m-bana-bunlarla.html

    YanıtlaSil