12 Haziran 2014 Perşembe

Belalı Düğün-Jamie Mcguıre Kitap Yorumum... Tatlı Bela ve Ayaklı Bela'dan sonra bomba gibi bir finale hazır olun :)




 Belalı Düğün - Jamıe Mcguıre
     Arka Kapak Yazısı

Abby Abernathy beklenmedik bir şekilde Bayan Maddox olmuştu. Abby ve Travis'in bir anda ortadan kaybolarak, Vegas'ta evlenmeleri hakkındaki her şey bir sırdı… 


Şimdiye kadar Abby neden Travis'e bir anda evlenme teklif etmişti? Düğünden önce neler yaşanmıştı? Bütün bunları başka kim biliyordu? Ve en önemlisi Travis ve Abby için gerçekten bir mutlu son var mıydı? 
Tatlı Bela ve Ayaklı Bela hayranlarının tüm soruları bu kitapta cevaplanıyor!

(Tanıtım Bülteninden)



Kitap Yorumum 

Tatlı Bela ve Ayaklı Bela kitaplarıyla başıma bir bela gelsin ve adı Travis olsun diye isyan ederken şimdi ellerimle Travis'i damat etmenin vermiş olduğu gurur ve üzüntüyü sizlerle paylaşmadan yapamayacağım :) 
Kitap Travis'in aşkına tanıklık edebileceğiniz en harika kitap denilebilir. Ayaklı Bela ve Tatlı Bela kitapların da bulduğunuz çeviri ve edisyon hatalarının hiç 
mevcut da değil . Tam bir al , oku, aşık ol .. 


Kitaplarından biri ...biri 

''Galiba tatlı bela tatlı bir düğüne dönüştü ...'' 
''Bazen mucizeler gerçekleşiyor.''
syf:146


Kitap ayraçlarından bahsetmem gerekirse yine müthiş yine beni benden alan ve kitapla ancak bu kadar uyumlu olabilir diyebileceğim bir çalışma.


''Benimle olmayacağın hiç bir yerde olmak istemiyorum. Ben buyum ve seninleyim.''

Artık çok bekletmeden kitabın içeriğinden bahsetsem iyi olacak. Belalı düğün kitabımız Ayaklı Bela da kaldığımız yangın sahnesinden başlıyor. Travis suçlu olarak görünenlerden bir tanesi ve Abby napması gerektiğini bilemez bir halde kalır. Travis'i bu işten kurtarmanın tek yolu ise elinde o gün orada olmadığını kanıtlayacak güçlü belgelerden başka bir şey değildir. Bu yüzden bir anda ''Evlenelim ''diye atılır Abby... vede okuyanlar bilir Las Vegas da ! 


''Bu işe yarayacaktı . Evlenecektik, Travis'in orada olmadığına dair bir tanığı olacaktı ve herşey yoluna girecekti.
Off. Tanrım.
Lanet olsun.Kahretsin.
Ben evleniyordum.''

Hemen uçakla yola koyulan çiftimiz Abby'nin korkuları ve Travis'in yangından dolayı içinde bulunduğu suçluluk duygusundan kurtulmaya çalışmasını okurken yüreğiniz burkulacak.  Kim Travis gibi bir erkekle evlenmek istemez ki ...
Sorusuna cevap : Abby.

Her kitap da bir ayrı kızıyor bir ayrı öfkeleniyorum ben bu kıza . Las Vegas'a varan Abby & Travis hemen nikah hazırlıklarına başlarlar ve tam 3 saat sonra şapelde buluşmak için ayrılırlar. Abby'nin bulunduğu ikili durum Travis'i üzse de  neolursa olsun artık dönüşü düşünmez !
''Bundan emin misiniz Bayan Maddox?''
''Bana öyle seslenmeyi bırakacak mısın? Şapelden çıktıktan sonra yüz defa dedin.''
''Bunun gerçek olduğu dank ettiğinde sana öyle demeyi bırakacağım.''
syf : 109

Kitap da en can alıcı sahnelerden bir tanesi ise Travis'in annesinin gelinlerinin her birine bıraktığı mektup.  Abby gelin odasından çıkamaz ve hazır olduğunu hissedemez bir halde kendini odaya kapatır . İçinde bulunduğu durumdan nasıl kurtulacağını düşünürken Travis gelir ona kapının altından annesinin mektubunu yollar.

Peki mektup da ne mi yazıyor ?
İşte buradan okuyabilirsiniz :)


"Birbirimizi tanımıyoruz ama senin çok özel birisi olduğunu biliyorum. Bugün bebeğimin seni sonsuza dek sevmeye söz vermesini izlemek için orada olamayacağım ama eğer olabilseydim sana söylemek isteyeceğimbirkaç şey vardı.


İlk olarak; oğlumu sevdiğin için sana teşekkür ederim. Oğullarımın arasında kalbi en hassas olan Travis. Aynı zamanda en güçlü olan da o. Sen ona izin verdiğinsürece seni bütün varlığıyla sevecektir. Yaşadığımız trajediler bazen bizi değiştirirler ama bazı şeyler de asla değişmezler.


Annesi olmayan bir erkek çocuğu çok ilginç bir varlıktır. Eğer Travis biraz olsun babasına benziyorsa ki ben benzediğini biliyorum, küfürler ve umursamaz tavırlardan oluşan kalın bir duvarın koruduğu, kırılganlıktan oluşan derin bir okyanus gibidir. Bir Maddox erkeği senin tüm sınırlarını zorlar ama eğer yine de onunla kalırsan senin için her şeyi göze alır.


Bugün orada olabilmeyi her şeyden çok isterdim. Seninle bu yolculuğun ilk adımını atarken yüzünü görebilmeyi ve kocamla orada durup bu günü hepinizle beraber yaşayabilmeyi çok isterdim. En çok özleyeceğim şeylerden biri de bu diye düşünüyorum. Ama bugün benimle ilgili değil. Bu mektubu okuyor olman oğlumun seni sevdiği anlamına geliyor. Ve bir Maddox erkeği âşık olduğunda bu sonsuza kadar sürer. 


Lütfen yavrumu benim için de öp. İkiniz için de isteğim en büyük kavganızı hanginizin daha affedici olduğu konusunda yapmanız.

Sevgiler
Diane"



Abby karar vermiştir . Annesinin dediği gibi bir Maddox erkeği 
 âşık olduğunda bu sonsuza kadar sürer ve Travis ile aşklarının  Romeo&Juliet den bile güçlü olduğuna inanır. 
Kararını vermiş ve Bayan MADDOX , ABBY MADDOX olmak için şapele dogru yürür. 

Peki Abby'nin planı tutacak mıdır ?
Travis hapisten kurtulacak mı ?
Gizli evliliklerini duyan Maddox kardeşler ne tepki verecek ?
America sessiz kalabilecek mi ?
Miss. Maddox dövmesi de nedir ?

Sorularına cevap bulmak isterseniz kaçırmayın okuyun derim :) 


Keyifli Okumalar Dilerim.



2 yorum:

  1. Ellerine sağlık bebemm. Mükemmel mükemmel ve mükemmel bir yorum olmuş ♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok saol balımmm . Travisimin mükemmeligiyle yazılan bir yorum :)

      Sil