1 Ağustos 2017 Salı

Hasibe I Elya Şeytanı Kitap Yorumu



Lacivert bir karanlıkla örülmüş olan gökyüzü yerini pırıl pırıl bir güneşe bırakıyordu. Kapalı göz kapaklarımdan içeri sızan ışık, bir karmaşadan çekip alıyordu beni. Ne yer kürede ne gök kubbede bir benzerine daha rastlayamayacağım yoğun bir sevgi, hare hare yükseliyordu gönlümden taze göklere. Kendi ekseni ve güneşi olan huzur renkli bir gezegende süzülüyordu ruhum. Yaşamın kendisi bu değilse yaşamak neydi? Beni içinde boğan bu güzel duygu aşk değilse aşkın tanımı neydi?


ELYA ŞEYTANI | HASİBE

Kitaplığımın büyük bir çogunlugunu kaplayan Ephesus Yayınların'dan uzun zaman sonra bir türk yazar kitabı daha okumak varmış .  Hayatımı daha ebedi kitaplara adamaya çalışsamda Romantik komediler , Chic - litlar , polisiyeler peşimi bırakmıyor. Hala benim için en iyi antidepresanlarım oluyorlar.

Hiç bir yorum , alıntı ve kitap tanıtımına dahi bakmadan başladım Elya Şeytan'ına . Aklımda bir sürü meraklarla . İyiki de bakmamışım. Böylesi daha heyecanlı oldu 😃😃

Edremit'in tüm topraklarına hükmeden Ulu ailesi bir konakta nesillerdir yaşamaktalar. 3 neslin bir arada yaşadığı bu konakta eglence bitermi tabiki bitmez. Bizim bir konagımız olmasada 3 neslin beraber yasadıgı iki katlı evimizden detaylı bir şekilde bu komediyi ilk sayfalarda tahmin ettim diyebilirim 😊😊

Asi üniversiteden mezun olup Edremit özlemiyle döndügü konagında başına geleceklerden habersizdir. 
Kuzeni Ege ile hiç anlaşamayan bu yüzden dedesi Musa Ulu'nun yıllarca kurduğu fabrikayı iflas durumuna getirmesiyle artık hiç bir söz hakkı kalmamış ve dedesinin Ege ile zorla evlendirmesine susmak zorunda kalmıştır. 

Öyle güzel gözleri var ki, bir bakıyor, yüreğimde zelzele oluyor, mideme çığ düşüyor, yanaklarım heyelan gibi kulaklarıma kayıyor, bütün doğal afetleri yaşıyorum, âdeta bir Brad Pitt. Bir de vücudunu görsen omuzlar filan, uğruna Orta Doğu’nun karıştığı Golan Tepeleri gibi. Erkek değil Orhun Anıtı be nene...”

Tabi çocukluk arkadaşı Reyhan'ın çalıştıgı eczanede Doktor Koray'ı görene kadar. Artık susmak Asi için çok zordur . Koray prensipleri olan ailesini küçük yaşta kaybetmiş ve Musa Ulu'nun yanında çalışıp tıp kazanmış genc bir adamdır. Ancak onun şımarık torununa asla aşık olacağını düşünmez. Çünkü bu kız tam bir küfürbaz , aklına eseni yapan biridir. Hayatının dingin dönemlerini baş belası olup mahvetmesine izin vermeyecektir. Demek isterdim ancak aşk ya bu iki zıt kutubu daha bir ayrı çeker. Koray , Asi için tam bir silahşör tam bir gladyatör olur. Dedesinin boyundurlugu altında olan Asi'yi kurtarmak için neler çeker neler.

Şimdi spoiler bölümüne geçecegim. 

Kitabı okumadan bu bölümü okumamanızı tavsiye ederim.

SPOİLER İÇERİR 

* Ege ve Reyhan ikilisi ile direk başlamak istiyorum. Sanki bir yarım kalmışlık hissi bıraktı bende. Nasıl böylesi aşık oldular nasıl bir anda o çapkın , çılgın Ege tam bir evlilik yoluna girdi anlamadım. Birazdaha bu bölümlerin detaylandırılmasını isterdim. 

* Asi 'nin alkol için Koray'ın üzerine kusması , Asi'nin laf sokarkenki enteresan zekası ve bunların esprili yönleri benim büyük keyif alarak okudugum noktalardı.

* Dügünden kaçıp ,sokakta sabahlayan Asi'nin doktor Koray'ın kollarında gelinlikler içinde hastaneye gittigi bölümü kitabın en romantik sahnesi ilan ediyorum.😍😍😍


Keyifli okumalar dilerim.

Bir sonraki kitap yorumunda görüşmek dilegiyle... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder