2 Ocak 2017 Pazartesi

Kitapla_Mola Yine İş Başında °±° MARIANNE KAVANAGH || BELKİ BİR GÜN Kitap Yorumuyla Karşınızdayım.


Şuan bu postu okuyan her 20 kişiden 3 'ü yanındaki adam / kadınla mutlaka bir arkadaş ortamında tanışmıştır . 😘😍

Böyle bir analiz ile başladığım yorumda şimdi bana ''Bunun kitapla ne alakası var ?'' sorularını sorduğunuzu duyar gibiyim.

Aslında herşey işte bu analiz ile başladı. Bizim ana kadın karakterimiz Tess ve ana erkek karakterimiz George arkadaşları tarafından pes etmeden tanıştırılmak için uğraşılıp kaderi durmadan öteleyen iki çiftir.
Aslında Tess saygı duyduğu yakışıklı sevgilisi Dominic ile mutlu olduğuna inanmaktadır ama Kristy(Tess'in yakın arkadaşı) George'un sanata ilgisi , enstrüman çalması , hayata bakışını anlatırken Tess'inde aslında ruh eşini bulamadığını gizliden farketmesini sağlar. 
Ah bu arkadaşlar vezir de eder rezil de 😜


"Seninle birlikte olsaydım hayatım tamamen farklı olurdu. Beni anlardın. Kendimi anlatmak için mücadele etmek zorunda kalmazdım. Sen çoktan yolu yarılmış beni bekliyor olurdun. "


Kader onları çok farklı yollara sürüklese de sonunda kaçamadıkları çekim bir anda onları uzun zamandan sonra bir araya getiririr.

Peki bunlar geldiler bir araya gelmesine de; 
Farklı aşkların kollarından korkular , yaşanmışlıklarla dolu dolu yıllar sonra birbirlerini bu kadar tamamlayan çiftin hayatı sizce nasıl olur ? 

Kesinlikle okuyup ögreneceğiniz daha fazla spoiler vermeden burada keseceğim enfes mi enfes kitaplardan biridir kendileri 😇😃

Kitap hakkında bir de şunu söyleyeceğim başta kitap kapağının orjinalliğine bayıldım.Gerçekten standart dışı görüntüsüyle okurkende keyif almamı arttırmadı dersem yalan olur ❣



Herkes seni düşürmeye çalışırken nasıl yeniden ayağa kalkabilirsin ki?


Kitapla_Mola (Tık Tık) ekibi olarak yaptığımız Tur ve Okuma Etkinliklerimize daha bir tane daha güzel bir kitabı eklemiş olmanın haklı mutluluğu ile beraberiz. 

Kitaptaki sade dil, güzel bir edisyon, dogru çeviri de olumlu tepkilerimize eklenebilecek kalitesel unsurlardandı. Ama kesinlikle şunu söyleyebilirim kitap için ; Kendinizden mutlaka bazı noktalara rastlayacağınız yada rastlama ihtimaliniz olabilecek duygular, anılar ve replikler mevcuttu. 

Benim için 5 üzerinden kaç puan verirsin kısmına gelirsek kesinlikle 5/4 verirdim. 

Bir sonraki Parodi Yayınları kitabında görüşmek dileğiyle .
Kitapla_Molayı takip etmeyi sakın unutmayın.

Not : Benim Kitapla_Mola'mın kıymetli Kır Kardeşlerinin yorumları içinde ;




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder