9 Nisan 2014 Çarşamba

E.V.Mitchell - Cennetin Rengi Yorumum.. Gözyaşları içinde yazmaya hazırım .


Bir anda başladığım nasıl bittiğini anlamadığım. Okumaya bile ne ara karar verdiğimi bilmediğim Cennetin Rengi kitabını şimdi yorumlayamaya hazırlanıyorum ve bir yandan da akan gözyaşlarımı durdurmaya gayret ediyorum. 


Neden ağladığımı sorarsanız ? İnanın bende bilmiyorum. Ama kitap hakkında tam birşeyler oluştuğu sırada aklımda , yüzüme tokat gibi inen 30 sayfa buna neden olabilir . Hiç beklemediğim bir son , hiç beklemediğim bir konu ve inanılmaz bir anlatım ... Şuan ekrana böyle buğulu bakmama neden oluyor. 

Kitap Arka Kapak Yazısı

Sophie Duncan herkesin hayalini kurduğu bir hayatı yaşıyordur. Başarılı olduğu bir işi, mutlu bir yuvası ve bu yuvayı neşesiyle taçlandıran bir de iki yaşında kızı vardır. Ancak bir gün aldığı bir haberle tüm dünyası altüst olur. O zamana kadar yaşadığı hayatın bir yalandan ibaret olduğunu anlayan Sophie, artık kaderini karşılama vaktinin geldiğinin farkındadır. Yok saydığı annesiyle yüzleşerek geçmişindeki sırların kilidini açacaktır. Ve öyle bir an gelecektir ki gerçekten yaşamakla sevmenin ne demek olduğunu doğaüstü bir olayla keşfedecektir. 

Cennetin Rengi her zaman umut vardır dedirten muhteşem bir hikâye. Aşkın gücünü, kendini yeniden keşfetmeyi, kalp kırıklığını ve iyileşmeyi anlatan bu romanı okurken, sayfaların akıp gittiğini anlayamayacaksınız. "Bu kitap tam anlamıyla yürek burkuyor." Romantic Times
(Tanıtım Bülteninden)

Cennetin Rengi Kitap Yorumum

Cennetin Rengi kitabını bitireli yarım saat oldu ve yazarın resmi sitesinde büyük bir inceleme sonucu  Cennetin Rengi serisi olarak adlandırdığı kitapların 4.cüsünü de görüp Arkadya yayınlarına buradan baskı yapmaya başlamış bulunuyorum .

Not : Seri kelimesi korkutmasın her kitap bagımsız :) 

* The Color of Heaven - Cennetin Rengi
*The Color of Destiniy
*The Color of Hope
*The Color of 
 Dream
Şimdi yorumuma tam anlamıyla başlama zamanı ;

Hepimizin bastırdığı duyguları vardır ...
Bir acı yaşandıktan sonra kapattığımız kalplerimiz...
Sözlere dökmek istediğimiz kelimelerimiz...
ve hala cevapsız kalmış sorularımız...
Hepimizin hayatında söylemeye cesaret edemediği doğa üstü olaylar olmuştur. 
Bazılarımız ise bu cesareti göstermiştir ! 

Harika bir eş , huzurlu bir yuva , güzeller güzeli bir kıza sahip olan Sophie geçmişte kalmış aile yaralarını unutmuş hayatına yeniden başlamıştır. Ancak güzeller güzeli kızı Megan'ı kaybetmesiyle hayatı eski huzurunu bulmaz... En güvendiği , dogru bulduğu adam olan eşi ise onu bu zor zamanlarında yalnız bırakır. 
Sophie bu kadar acı nedeniyle kalbini kapar...

Küçük kızının isteği üzerine annesiyle yüzleşmek ister ve annesine gitmek isterken bir kaza geçirir. 
Aradığı cevaplar bu kazayla beraber tek tek anlamlanır. 
Çünkü mücizeler bazen zorlukların arkasında
Bazense beklenmeyen kazaların arkasında gizli değil midir? 

Cennetin Rengi ;
Sevdiğini kaybetmesine ragmen ayakta duranların, 
Acı dolu bir aşk yaşamasına rağmen aşka küsmeyenlerin, 
Pes ettiğinde bile tutunacak tek bir dalı olanların kitabı.

Kaçırmamanız gerek büyüleyici bir kitaba hazır olun ..! 
Herkesin kitaplığında olması gereken ilk tavsiye edeceğim kitaplardan..

Bundan sonraki yorumum spoiler içermekte.. Kitabı okumayanların okumamasını tavsiye ederim :) 
Beni en etkileyen olaylardan bir kaçını yorumuma yazmadan duramayacağım ...

Kitaba başlarken aklımda kızının gözlerinin önünde her gün öldüğünü gören bir anneyle karşılaşacağımı düşünmemiştim. Meğan'ın lösemiyle mücadelesi sırasında babasının ilgisizliği ise sinirlerimi altüst eden bir diğer noktaydı.
Megan ölürken bile babasının yanında olmaması gözyaşlarımın aktığı ilk bölümdü.
Unutamayacağım bir diger bölüm ise Matt , Cora ve Peter arasındaki aşk üçgeni , Peter'in muhteşem kalbi ...
En En en aklımda kalacak olan ise ; Tüm gizemin Cennette çözülmesi kaza sonucu Sophie'nin ölüp annesiyle karşılaşmasıydı ..


KEYİFLİ OKUMALAR DİLERİM

4 yorum:

  1. çok etkilendiğim ardımda kalanlar kitabında bile kitabı kapattığımı hatırlamıyorum.az önce elime aldım ve ne ara 70. sayfaya geldim bilmiyorum ama dayanamadım ve kapattım kitabı.ilk ağladığım yer ise ''annesinin yüzünü okşayarak,özür dilerim anneciğim'' dediği yerdi.sanırım yüreğim bu kitabı okumayı kaldırmayacak..kafamı dağıtmak için yarın ilk işim romantik komedi bir kitap almak olmalı..neden bu kitabı bitirip kendimi depresyona sokayım ki :s neden kızının odasının boşaltılmasını gözyaşları içinde okuyayım..sanırım o oda boşaltılacak..buna dayanamam :((

    YanıtlaSil
  2. çok etkilendiğim ardımda kalanlar kitabında bile kitabı kapattığımı hatırlamıyorum.az önce elime aldım ve ne ara 70. sayfaya geldim bilmiyorum ama dayanamadım ve kapattım kitabı.ilk ağladığım yer ise ''annesinin yüzünü okşayarak,özür dilerim anneciğim'' dediği yerdi.sanırım yüreğim bu kitabı okumayı kaldırmayacak..kafamı dağıtmak için yarın ilk işim romantik komedi bir kitap almak olmalı..neden bu kitabı bitirip kendimi depresyona sokayım ki :s neden kızının odasının boşaltılmasını gözyaşları içinde okuyayım..sanırım o oda boşaltılacak..buna dayanamam :((

    YanıtlaSil
  3. İlk kez bir kitap beni defalarca kez ağlattı.Her şey gözlerimin önünde canlandı sanki.Tek tek ben yaşadım gibi hissettim.Bir annenin evlat acısı,bir kadının aşık olduğu adamı kaybetmesi...Tam da bu kitabı okuduğum sıralarda erkek arkadaşımdan ayrıldım ancak daha sonra kitabı tekrar elime aldım ve ölümün sevdiklerimizi elimizden alabileceği gerçeği tokat gibi vurdu yüzüme.Sonra hemen affettim onu.Bu kitap gercekten değiştirdi bende bir şeyleri 😊

    YanıtlaSil