9 Kasım 2013 Cumartesi

Vefa Enver - Neyseki Çocuk Yaptım Kitabına yorumum.. Bu İletiyi bile yüzümde kocaman bir gülümsemeyle hazırlıyorum :)


32.Uluslararası İstanbul Kitap Fuarı 'nda görevli olarak çalıştığım Ephesus Yayınları 'nda Vefa Enver kitabını görünce dayanamayıp ilk günden aldım . (Biliyorum şaşırmadınız çünkü herzamanki kitap cılgınlarının  yaşadıgı sahelerden biri :) )

Uzun bir Zincirlikuyu - Beylikdüzü Son durak yolculuğunda ise kitabı bitirdim . İşte sıra Yorumda umarım kitabın hakkını veren bir yorum yazabilirim .



Vefa Enver - Neyse ki Çocuk Yaptım kitabının Yorumu

Not : Bu yorum Spoiler içermez .

Artık Romantik -komedi denidiği zaman aklıma ilk önce Vefa Enver gelecek. Esprili anlatımı ve konu işlenişiyle kusursuz bir romantizm .
Türk yazar ön yargısı olanların bu ön yargıyı kırmaları için uzun zamandır Türk yazar okuyup yorumluyorum ve işte karnımda kelebeklerin uçmasına sebep olan kitabın yorumuyla yine sizlerleyim.

Kitabın arkasında serinin son kitabı yazınca ilk '' ee ben bu seriyi okumadım'' dedim ancak yazarın anlatımının akıcılığı zaten size önceki kitaptan verdiği şifrelerle ilk sayfadan etkisi altına alıyor.  Aslı , Nazlı , Ahu ve Sibel ve onların birbirinden harika - kusurlu kocaları. Evet ! yanlış duymadınız bu erkekler yakışıklılar evet ama kanlarında macoluk , fazla anlayış , kıskançlık akıyor... Yani hepimizin sıkça karşılaştığı ilişkiler . 

Yabancılık çekmeden kendinizi kaptırmaya hazır olabilirsiniz. Romantizm ve komedi bu kadar birbirine yakışamazdı . İtiraf etmeliyim kitabın son 50 sayfasında Nazlı'nın yaşadığı olay beni benden aldı . ''spoiler vermiyorum :) '' 

Serinin diğer kitaplarını ve özellikle Baran -Sibel ilişkisini merak ediyorum. Tez zamanda çıkması ümidiyle :) 

TAVSİYE KİTAPLARIMDANDIR. 
ROMANTİZM VE KOMEDİNİN BİR ARADA OLDUĞU BİR KİTAP ARIYORSANIZ TEREDDÜT ETMEYİN DERİM :)

Keyifli Okumalar 

Kitaptan Alıntılar


"Alo ?" dedi Kadir uykulu bir sesle.
"Seni seviyorum."
Kadir uyku ile uyanıklık arasında bir yerde , anlamaya çalışıyordu. "Ne? "
"Seni seviyorum. Senin gibi birine nasıl aşık oldugumu bilemiyorum. Sorun bende olmalı. Ama madem asık olmak için en yanlış adamı seçtim bu gerçegi kabul etmek zorundayım. "

Nazlı &Kadir ilişkisinden bir alıntıdır :)

***

Aslı başını önüne eğdi. ''Ne yapabilirdim ki? Telefonlarıma çıkmıyor, benden uzak duruyordun. Bir de Sema'ya sarılırken görünce kendi kendime dedim ki , belki benim yokluğumda bazı şeyler tamamen değişti...''
''Aslı değişen tek şey birbirimize inancımız... ''

Aslı & Hakan ilişkisinden bir alıntıdır :)

***

''Aşkım sen ne çabuk unuttun uluorta ettiğimiz kavgaları da , barda adam dövdürüp korumalarla dışarı attırdığını...Şimdi kalkıp bu çocuklara bu kadar yüklendin mi çelişki ouyor...'' dedi Sibel elinden geldiğince tatlı bir şekilde.
Baran kaşları çatık bir halde tüm dikkatini yola vermişti. '' O farklı ! Adam karıma sarkacak, sonra imalarda bulunacak... Kadir de evlensin de o zaman karısının namusunu düşünsün .''

Sibel & Baran İlişkisinden bir alıntıdır :)

***

''Konuşacağım . Uygun zamanı bulur bulmaz. Artık kapatmam gerek. Kızımı öp yerime.''
''Ee ben ? ''
''Seni gelince öpeceğim.. ''

Ahu & Can ilişkisinden bir alıntıdır :)

****




SEVGİLİ VEFA ENVER ve Benim bir arada oldugumuz resmi de paylaşmadan duramadım :)

Okuyun okuyun okuyunnn :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder