28 Ağustos 2014 Perşembe

Mimlendim ( Hangisini Seçerdiniz ? ) Söyleşi tadında bir soru- cevap mı oldu ne...



Yeni bir ''Mim'' , Yine Ben...
Beni yeni mimlenme konusunda da unutmayan Dracula's House kocaman sevgilerimi ve teşekkürlerimi yolluyorum .

Şanslıyım ilk mimlenmelerim ve harika iki etkinlik benim oldu hadi bakalım sorularımız nelermiş peki ben ne demişim :) 


1- Çok kitaptan oluşan seriler mi ya da tek kitaplar mı?

Serilere bayıldığım kadar bir o kadar da nefret ettiğim dogrudur. Sabırsız olan bir karaktere sahibim ve seri beklemek kadar bana yapılabilecek bir başka işkence düşünemiyorum.
Ama her şeye rağmen Seri derim ! :) 


2- Sadece kadın yazarları mı yoksa erkek yazarları mı okumak? 

Kadın - erkek diye ayırmak istemiyorum ama şöyle bir baktığımda kitaplığım sanırım hep bayan yazar dolu.
Sanırım ben farketmeden seçimimi kadın yazarlardan kullanmışım bile :) 


3- Kitapçıya gidip kitap almak mı, internet üzerinden kitap almak mı?

Hiç sorulmasın dahi bana bu :) Kesinlikle kitapçı derim. Her türlü mutlu- mutsuz anlarımda ki ilk sığınağım benim. Ben nasıl ona internetten alarak ihanet ederim :) 


4- Film olan kitapları mı dizi olan kitapları mı?

Kitap harika bile olsa konu onun dizisinin çıkması olduğunda o dizi kitabından da beni soğutuyor.
Kitap harika bile olsa dizi bozuluyor. Bu yüzden senaristlerin gazabından koruyalım kitaplarımızı diyerek seçimimi Film olanlardan kullanabilirim.


5- Günde 5 sayfa okumak mı yoksa haftada 5 kitap mı?

Günde 5 sayfa okuduğum gün öldüğüm gündür !
HAFTADA 5 Kitap 


6- Profesyonel bir yazar olmak ya da profesyonel bir yorumcu olmak? 

Yazarlık ?  Hmm.. sanırım bana biraz uzak ancak profesyonel bir yorumcu olmak işte bu tam benlik ! 


7- En sevdiğiniz 20 kitabı tekrar tekrar okumak mı yoksa her gün daha önce okumadığınız yeni bir kitabı okumak mı?

Yenilikler güzeldir hele hele zamanla biz bile değişiyorken:)
Yeni umutlar , yeni aşklar , yeni maceralar , yeni katiller , yeni kurtadamlar <3 


8- Kütüphanede çalışmak mı kitap satıcısı olmak mı?

Tüyap ve Cnr Fuarlarından deneyimlediğim kadarıyla kitap satıcılığından çok ben dedikodu için oradayım :)
Ben kitap severlerin olduğu ve beni anladığını düşündüğüm kişilerle mutluyum .
Kütüphane de olsa kitap satıcılığıda orada Kitap Dostları var o halde bende varım ! 


9- Favori türünüzden kitaplar okumak mı yoksa favori türünüz hariç diğer her türden kitaplar okumak mı? (

Tam bir türün var mı derseniz güzel olan her tür benim türüm. Bana bir şey kattığı ya da zor anlarımda kafamı dağıttığı sürece benim türüm odur :) 
Bu yüzden her türden okurum . 

10 - Sadece fiziksel kitap kopyalarını okumak mı yoksa sadece e-kitap okumak mı?

Eger ben o kitabı hissedemiyorsam ne anlarım onu okumaktan. Her bir sayfasına bir anımı bırakmalıyım. Benim için kitap hissetmektir. Malesef e-kitap bana his vermiyor. 

Peki ben mi kimleri mimledim 
Son Sayfası Aşk 
Anime ve Kitapsever

1 yorum:

  1. Tam seni mimleyecektim bir baktım zaten yapmışsın :) Cevaplarına bayıldım <3

    YanıtlaSil