19 Haziran 2013 Çarşamba

Tess Gerritsen - Çırak Yorumum


Tess Gerritsen 

Seri Sıralaması 
  • Cerrah 
  • Çırak 
  • Günahkar
  • İkiz Bedenler 
  • Siliniş
  • Mefisto Kulübü
  • Ruh Koleksiyoncusu 
  • Buz Gibi Soğuk
  • The Silent Girl 
  • Last to Die

    Tess Gerritsen - Çırak Yorumum 

    Öncellikle merak edilen soru evet seriye her zamanki gibi ortadan başladım ve evet bunun zorluğunu yaşadım. Hatam herkesin fark etmez bende karışık okudum demesiyle oldu ama fark ediyor çünkü Çırak kitabında Rizzoli 'nin durmadan Cerrahla olan ilişkisi konuşuluyor ve Cerrah kitabını bilmediğimiz içinde uzaylı gibi bakmamak elde değil .
    Ama herşeye rağmen ilk cinayet - polisiye tarzında okuduğum kitap ve ilk kez nutkumun tutulup kendimi polis yerine koyduğum kitap . Bu yüzden kaleme saygım sonsuz ki en yakın zamanda tüm kitapları temin edeceğim. 

    Kitabı bu kadar begenmemin yanında yayın evine de kocaman bir PES diyorum . Martı yayınlarında okuduğum en imla hatalı en devrik cümleli kitaptı . Kendimi her ne kadar hayır problem değil sonuçta kitap harika diye kandırsam da artık tam heyecana bağladığımda yapılan imla hataları çığrından çıkardı .

    Konu olarak Rizzoli Cerrahı hapise yolladığı için her ne kadar huzurlu hissetsede Cerrahla yaşadığı olayları unutamamaktadır. Bir gün kadın cinayetleri arttığında tarz olarak Cerrahın aynısı olan katille karşı karşıya kalır ve anlar ki Cerrah asla Rizzoliyi yanlız bırakmayacaktır. Cerrahın hapisten kaçmasıyla da işler iyice çığrından çıkmıştır. Soluksuz okunacak kurgu son sayfaya kadar sizi bırakmayacak. 

    En etkilendiğimde otopside ki Isles oldu . Kesinlikle ondaki mideyi takdir ediyorum :) Neyse kısacası alın ve okuyun . Bu tarzı merak edenler veya sevenlere kesin tavsiyemdir . Ama benim gibi seriye ortadan değil Cerrahla başlayınız :)
    Kitaptan Alıntılar








    Keyifli okumalar dilerim :)

                

2 yorum:

  1. Şu an ağlamak istiyorum:) sen polisiye okudun ha! Hüloooğ diye bağırırsam şaşırma:))

    YanıtlaSil
  2. Valla polisiye okudum hemde okuduğum kişi Tess :) Etkisi derin evde tek başına filmini yaşıyorum :)

    YanıtlaSil