11 Şubat 2013 Pazartesi

Alıntı


Yayınevi: Ephesus Yayınları
Yazar : Heidi Betts
Kitap: Bir Yumak Aşk

Üçlemenin son kitabından Tatlı bir alıntı..

“Hey Ronnie, benim, Grace. Sadece randevunun iyi geçtiğini söylemek istedim. Terapide kat etmesi gereken epey bir mesafe var ama doktoru iyimser. Tabii birilerinin tüm seanslarına gittiğini ve evdeki idmanlarına devam ettiğini sürekli takip etmesi gerekecek. Bu şanslı kişinin kim olduğunu sanıyorsun? İyi bildin: ben! Yani sana bir teşekkür edeyim diye aradım.” Sözlerini, tepeden bakan bir tavır ve
 alayla söylüyordu Grace. “Beni bunlara bulaştırdığın için. Eğer sonunda Zack’i öldürmek zorunda kalırsam, senden kefaletimi ödeyip beni kurtarmanı bekleyeceğimi bilmiş ol. Eğer Zack beni öldürürse de, cenazemde ağlamanı rica ediyorum. Hem de çok ağlamanı. Mendili burnunda nasıl tutacağını, hıçkırıktan boğulacak kadar nasıl ağlanacağını, vicdan azabının sonucu akıl yitiminin neye benzeyeceğini daha sonra ayrıntılarıyla anlatırım, olur mu?”

BİR YUMAK AŞK
Syf.100

1 yorum: